Στα... δυο οι κάτοικοι του Βαρνάβα

Ρεπορτάζ ΜΑΡΙΑ ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗ

Στα... δύο είναι χωρισμένοι οι κάτοικοι της περιοχής Βαρνάβα, στην Άνω Τούμπα, σε σχέση με την αστυνόμευση της περιοχής. Αγανακτισμένοι δήλωσαν πολλοί κάτοικοι της περιοχής με την έλλειψη περιπολιών, ασφάλειας και την ύπαρξη κυκλωμάτων ναρκωτικών. Άλλοι κατανοούν το δύσκολο έργο της αστυνομίας.
«Έχω δει περιπολικά να περνάνε, αλλά δεν έχω δει να... σταματάνε» δήλωσε καταστηματάρχης της περιοχής. «Περνάνε απο την Λαμπράκη και φεύγουν. Δεν έχει χρειαστεί να φωνάξω ποτέ την αστυνομία και εύχομαι να μην χρειαστεί»!
Πολλοί κατηγορούν την αστυνομία ότι αναλώνεται με το να προστατεύει το γήπεδο του ΠΑΟΚ με αποτέλεσμα να παραμελεί άλλες περιοχές με αποτέλεσμα διαρρήκτες να "χτυπούν" δύο και τρεις φορές τα ίδια σπίτια. «Εμένα προσωπικά με έχουν κλέψει δυο φορές ενώ ήμουν σε αγώνα του ΠΑΟΚ, γύρισα σπίτι, κάλεσα την ασφάλεια και ήρθε μετά από δύο ώρες. Μου επιβεβαίωσαν αυτό που πίστευα από την αρχή, ότι την κλοπή την είχαν διαπράξει ναρκομανείς. Σε κανένα από τα δύο προβλήματα δεν έχουν δώσει λύση. Ούτε στην κλοπή, ούτε στα ναρκωτικά».
Πολλοί, όμως, είναι αυτοί που έχουν αντίθετη άποψη και κατανοούν την έλλειψη που υπάρχει στο δυναμικό της αστυνομίας. Εξάλλου και η αστυνομία, μέσω των συνδικαλιστικών οργανώσεων των αστυνομικών, έχει επισημάνει, πολλές φορές, το πρόβλημα που υπάρχει με την αστυνόμευση των γηπέδων και το έλλειμμα στο πρόσωπικό.
«Έχω δει πολλές φορές περιπολίες αστυνομικών ειδικά το βράδυ. Αυτό με κάνει να νιώθω ασφάλεια. Η Τούμπα έχει μεγάλο πρόβλημα εγκληματικότητας αλλά εμείς, στην περιοχή μας, είμαστε σε καλύτερο επίπεδο». « Νιώθω ασφάλεια όταν τα παιδιά μου μένουν αργά έξω», μας είπαν.

Σχόλια